سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عوض شدم - Senorita

84/6/16 || 3:9 صبح

همیشه به خودم میگم آدمها رو تو لحظه ها باید شناخت و واقعاً دارم کم کم به این جمله خودم ایمان می یارم آدمها توی لحظه های خاصی ماهیت اصلی خودشون رو نشون میدن . نظر شما چیه؟ ای بابا یه لحظه خاص پیدا نمیشه یکی منو کشف کنه !؟!!! حالا این رو داشته باشین تا بعد :   دستم بوی گل میداد مرا به جرم چیدن گل دستگیر کردند اما هیچکس نگفت شاید من گلی کاشته باشم یک گل زیبا  
 تنها حرفی که تو صدام حبس شده بهم میگه : هر کس بد ما به خلق گوید ,  ما دل به غمش نمی سپاریم ;  ما خوبیِ او به خلق گوییم  ;  تا هر دو دروغ گفته باشیم . دیگه از این محکمتر چی میخوای ؟ ما که از همه گذشتیم از تو هم میگذریم

خوب دیگه شاهرخ خان هم داره میره ما هم بهتره بریم


? نویسنده: یاسمن


منوى اصلى

خانه3
شناسنامه 3
پست الکترونیک 3
پارسی بلاگ 3

Main Hoon Na

موضوعات وبلاگ

لوگوی خودم

عوض شدم - Senorita

کل بازدیدها: 7901

بازدید امروز: 12

لوگوی دوستان

لینک دوستان

خبرنامه ی وبلاگ

 

آوای آشنا

جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

_______________